چاپ جعبه خشکبار

لیست قیمت

1403/01/19
46
0
جعبه خشکبار جهت صادرات محصولات

یکی از نکات مهم در تولید و صادرات خشکبار و آجیل، استفاده از جعبه خشکبار صادراتی و بسته بندی آجیل با کیفیت می باشد. امروزه خشکبار و آجیل از منحصر به فرد ترین سوغات کشور عزیزمان هستند که نحوه بسته بندی آن ها از لحاظ مقاومت دربرابر فشار و قرار گرفتن در معرض هوا و نگهداری در مدت زمان طولانی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از کشورهای اروپایی استاندارد های بالایی برای بسته بندی مواد غذایی وارداتی در نظر می گیرند و تولید کنندگان باید برای بسته بندی از بهترین نوع مقوای بهداشتی استفاده کنند. علاوه بر کییفیت پک خشکبار و آجیل باید از نظر بصری ظاهر جذابی را جهت صادرات و پذیرایی برخوردار باشد مشاوران چاپ صوفیsoofiprint@yahoo.com شما را درطراحی و ایده پردازی کمک می کنند.

بسته بندی جعبه خشکبار صادراتی

چاپ جعبه های خشکبار صادراتی با جنس مقوایی و کارتنی انجام میشود. شما به راحتی میتوانید برند خود را روی جعبه های خشکبار خود چاپ کنید. طراحی اختصاصی و از چاپ تک رنگ تا 8 رنگ روی جعبه های خشکبار صادراتی انجام میشود.

چاپ جعبه آجیل و خشکبار

در بسته بندی خشکبار صادراتی یکی از مهم ترین مواردی که باید به سفارش جعبه آن دقت کنید، این است که رطوبت وارد این بسته ها نشود. بسیاری از ما پاکت های قدیمی نخودی رنگ را به خاطر داریم که در زمان خرید، کالاهای ما را درون آن می گذاشتند. اکنون این پاکت ها در انواع مدل های مختلف و رنگ بندی متنوع موجود شده، و به یکی از شیک ترین روش های بسته بندی آجیل و خشکبار تبدیل شده اند. بسته بندی مناسب برای موادی که ممکن است با رطوبت خراب شوند بسیار مهم است. همچنین ورود نور یا گرما باعث خواهد شد که بعضی از این محصولات فاسد شوند. معمولا برای بسته بندی آجیل و خشکبار از پاکت های کرافت (پاکت های نخودی رنگ) استفاده می شود که هم ظاهری شیک دارند و هم حس نوستالژیکی به خریدار القا می کنند. استفاده از این پاکت ها از قدیم در ایران مرسوم بوده است و اکنون مدل های متنوع تری از آن ها به میان آمده اند. بسیاری از فروشگاه های خشکبار اقدام به تهیه پاکت با طرح دلخواه خود می کنند تا با برندسازی به رشد کسب و کار خود کمک کنند. چاپ صوفی در طراحی جعبه آجیل و خشکبار و همچنین ساخت جعبه آجیل و خشکبار مشاور شما می باشد.

طراحی جعبه خشکبار

طراحی جعبه خشکبار ، در انتخاب بیشتر محصولات شما از میان رقیبانتان بسیار موثر خواهد بود. چاپ صوفی با طراحی بسیار حرفه ای می تواند پاکت بسته بندی خشکبار را به دلخواه شما تولید کند، و نام برند شما و یا تصویری که می خواهید را روی این پاکت ها چاپ کند. همچنین این پاکت ها باید در سایزهای مختلف تولید شوند تا بسته به نیاز مشتری، بتوانید آن را در بازار به فروش برسانید. مدلی دیگر از این پاکت ها وجود دارد که کف آن طوری طراحی شده است تا بسته بندی ایستاده باقی بماند، که برای قرار گرفتن در قفسه و صرفه جویی در فضا بسیار مناسب است. انتخاب رنگ بندی چشمگیرتر نیز یکی از نکاتی است که می تواند در رشد کسب و کار شما نقش بسزایی ایفا کند. برای مثال استفاده از رنگ هایی که به محتویات درون پاکت شبیه است، زیبایی خاصی به محصول شما خواهد داد. همچنین با استفاده از پاکت های نیمه شفاف می توانید در یک طرف آن تبلیغات خود را چاپ کنید، و طرف دیگر برای امکان مشاهده کیفیت محصولات شما توسط خریدار شفاف باشد.

چاپ جعبه خشکبار و بسته بندی

مروزه با توجه به سلیقه مختلف مشتریان در خرید و تنوع و رقابت بالا در فروش محصولات ، بسته بندی حرفه ای یکی از آیتم های مهم در تولید و فروش محصول می باشد. آجیل و خشکبار نیز از این مورد مستثنی نبوده و با توجه به داشتن بازار فروش در ایران و خارج از کشور از حساسیت زیادی برخوردار است.

بازار فروش انواع خشکبار مثل پسته ، بادام ، مغز گردو ، مغز پسته و غیره و نیز میوه های خشک در خارج از کشور باعت شده که به بسته بندی این محصولات و صادارتی بودن آن در صنف چاپ و بسته بندی توجه خاصی شود و مجتمع چاپ روتا نیز از این مورد مستثنی نبوده و با دارا بودن طراحان حرفه ای اماده تولید انواع جعبه خشکبار و بسته بندی مقوایی جهت محصولات شما می باشد.

جهت تولید جعبه خشکبار معمولا از مقوای ایندربرد و پشت طوسی استفاده می شود.

برای خدمات پس از چاپ هم می توان از انواع خدمات مثل:

که ترکیب این موارد با هم و یک طراحی زیبا باعث تولید یه بسته بندی حرفه ای می شود.برای دریافت استعلام قیمت جهت جعبه خشکبار خود با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

بسته بندی جعبه پسته

پسته ایران یکی از مرغوبترین انواع پسته در دنیا می باشد و برای فروش در ایران چاپ صوفی ایده و طراحی لاکچری به مشتریان خود می دهد تا با انتخاب مناسب بازار خوبی برای خود پیدا کنند.

سفارش جعبه آجیل و خشکبار

چاپ صوفی با دراختیار داشتن گروه طراحی و دستگاه چاپ 8 رنگ و به روز چاپ جعبه آجیل و خشکبار را با کیفیت بالا به مشتریان خود تحویل می دهد. با مشاوران ما در تماس باشید.

انتخاب یک بسته بندی خشکبار برای محصولات شما امری است که نیاز به تجربه در زمینه بازاریابی و تولید محصولات با کیفیت دارد.چاپ صوفی با سابقه طولانی و قیمت های مناسب، می تواند پاکت و جعبه دلخواه شما را طراحی و تولید کند. چاپ صوفی با ارائه خدمات تخصصی چاپ جعبه و جعبه شیرینی خانگی ، چاپ جعبه آجیل و خشکبار می تواند محصولات شما را به یک برند معتبر تبدیل کند. ما در گروه جعبه سازی چاپ صوفی به شما کمک میکنم تا با چاپ جعبه آجیل و خشکبار در فروش محصولات خود هم در داخل ایران و هم برای صادرات تجربه عالی داشته باشید.

اشتراک گذاری

نظرات